close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כדור פורח- מחיר מנצח וחוויה מושלמת

מערכת שורשט ניסן, תשעח25/03/2018

שמחפשים טיסה עם כדור פורח מחיר אטרקטיבי תורם רבות לנחת שלנו בסופו של יום

תגיות:
טיסה בכדור פורח היא חוויה מהנה במיוחד לכל גיל ובכל מקום. בנוסף מדובר באירוע שמאפשר יציאה אמיתית מהשגרה, ואולי אפילו חד פעמי במובן מסוים (למרות שאחרי שחוזרים לקרקע, ברוב המקרים רוצים לחזור לרחף בהקדם האפשרי...). בהתאם לעלות האטרקציה משקל פחות משמעותי ביחס לקניות שאנחנו מבצעים מדי יום ושבהן המחיר הוא פקטור קריטי – אבל גם כך כשמחפשים טיסה עם כדור פורח מחיר אטרקטיבי תורם רבות לנחת שלנו בסופו של יום.

מדיניות התמחור של טיסות בכדור פורח
כאמור על-מנת שההנאה שלנו מהטיסה בכדור הפורח המחיר צריך להיות גם הוא אטרקטיבי. חשוב לדעת כי מדיניות התמחור של החוויה המרגשת במיוחד הזו כוללת מספר אפשרויות. ראשית, ישנו הבדל בין מחיר הטיסה בכדור הפורח בסופי שבוע (גם ימי שישי וגם שבתות), בחגים, בערבי חג ובימי חול המועד, לבין מחירה בימי חול. ההפרש עשוי להגיע לכ-20% ממחיר החוויה, ואם אתם יכולים לפרגן לעצמכם את הריחוף המלהיב באמצע השבוע – כדאי לעשות זאת.

עוד אופציה שמוצעת למי שמחפש את השילוב של כדור פורח מחיר מנצח היא להצטרף לקבוצה קיימת. קונספט זה, שמכונה "טיסה בהצטרפות", גורם גם הוא לירידה של ממש בעלות הטיסה וזאת מבלי לפגוע בהנאה – ובמקרים רבים הוא אף מעצים את החוויה, וזאת מהסיבה הפשוטה שכשמרחפים בנחת מעל נופים מרהיבים נוצרות אינטראקציות מעניינות ומהנות גם עם זרים מושלמים.

למי מתאימה החוויה של טיסה בכדור פורח?
טיסות בכדורים פורחים מתאימות לילדים החל מגיל 5 (מן הסתם בגיל צעיר בלוויית מבוגרים), ולכל המבוגרים פרט לנשים הרות (עבורן החוויה לא מומלצת, בכל שלב של ההיריון, ואף חברה רצינית לא מאפשרת עלייה על הכדור הפורח). במידה ואדם סובל ממגבלות רפואיות, חשוב להתייעץ עם המפעילים. חשוב לציין כי כשמחפשים טיסה עם כדור פורח מחיר החוויה למבוגר זהה למחירה עבור ילד.

כמה זמן נמשכת טיסה בכדור פורח?
טיסה בכדור פורח נמשכת כשעה. חשוב להדגיש כי כשבודקים טיסה עם כדור פורח מחיר של כמה מאות שקלים לשעה אחת בלבד עשוי להיראות גבוה, אולם אסור לשכוח שטיסה ארוכה מדי עלולה להיות בגדר "תפסת מרובה לא תפסת" וממילא כדאי למדוד את החוויות בחיים לפי מידת הריגוש בהן ולא לפי אורכן.

למה כשמחפשים טיסה עם כדור פורח מחיר הוא רק פקטור אחד מתוך רבים?
כשמחפשים טיסה עם כדור פורח מחיר הוא כאמור רק פקטור אחד מני רבים – מומלץ לא להתפשר על איכות החברה שאיתה תטוסו, ובפרט כדאי להעדיף חברות ותיקות, אמינות ומנוסות שיכולות להבטיח לכם חוויה ייחודית וגם לקיים.

לאילו מקרים מתאימה הטיסה בכדור הפורח?
טיסה בכדור פורח היא תמיד חוויה מרשימה. בפרט היא מתאימה להצעת נישואין מרגשת במיוחד, כחלק מאירועי בת או בר מצווה, במסגרת יום כיף לצוות וגם כחוויה משפחתית מגבשת.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה